Mamy Mistrza!!! Livestream!!!

23
171

Mamy największy kanał piwny na YouTube. Z tej okazji livestream.


23 KOMENTARZE

    • Mamy jako Polska, największy piwny kanał na świecie i to jest jakiś fenomen. Jest w tym moja zasługa, bo wrzuciłem przez 2 lata więcej filmów niż njawiększe zakapiory z Ameryki przez 4 lata, ale wielka też zasługa naszych polskich piwoszy, widzów.

      • Gratulacje, ale nie ma co sie dziwic. Postawiles sprawe na ostrzu noza, dla tych amerykanow to tylko dalej hobby. Pewnie gdyby temu Craigowi sie chcialo tak jak Tobie to by wycisnal za 100-200tys. To swiadczy tylko o tym, jak duze zainteresowanie w Polsce ma piwo. Ludzie lubia o nim sluchac i dowiadywc sie coraz to nowych rzeczy, a przeciez ktos im to musi dostarczac.

        Chcialem zadac to pytanie, ale niestety nie mam takiej mozliwosci :((( Nie wiem gdzie sie zadaje pytania na tym cholernym Google+, moze dlatego ze mam konto starego typu bez G+.

        Anyways..

        Jak to jest byc najpopularniejszym blogerem w kregu piwnym? Jakie masz plany na przyszlosc oraz oczekiwania co do rozwoju tego co robisz?

        Pozdrawiam.

  1. Hmm co do Browar Gdynia to fakt robi dużo filmików o warzeniu i w tym temacie Cię przebija. Nie podoba mi się natomiast jego maniera, tzn mam wrażenie że On cały czas musi się czymś chwalić, wiesz nie otwarcie tylko tak że niby nic ale patrzcie HA. Nie wiem natomiast jak jego degustacje/recenzje wyglądają bo nie oglądam (twoich z resztą też nie ) ale nie skreślam go za wkład „merytorycznie-techniczny” natomiast PR kuleje.
    Btw, pod jego filmikiem na YT którymś podobno ktoś Cię nazwał Piwnym Papieżem 😀

    • BG dla mnie się skończył pochwaleniem się udziału w koncercie behemota… dziecinada!

      No i jeszcze wciąż mówi że jeździ autem w plener na degustacje, pytanie jak wraca?

      odpuściłem jego filmy…

    • BG jest bogatym zodlem praktycznej wiedzy o wszystkim co jest zwiazane z piowarstwem domowym. Warzenie roznych styli piw, duzo odrozdzach, chmielach, sprzecie plus degustacje uwarzonych przez niego piw. Przy okazji opowiada co w tym piwie jest ok a co nie wiec praktyczna wiedza dla nasladowcow poawlajaca powtorzyc dobre piwo lub w swoim poprawic bledy Tumka. Kopyr jest w tej chwili bardziej publicysta niz piwowarem domowym. Skupia sie degustacjach i tematach okolopiwnych. Moza powiedziec ze warto ogladac i Kopyra i BG jeden uzupelnia drugiego.

Dodaj komentarz