Dlaczego? Dlaczego to zrobiliście???

11
2918

Browarze Grodzisk! Dlaczego? Dlaczego to zrobiliście? Dlaczego to zrobiliście ze swoim Grodziskim Porterem Śliwkowym? Dlaczego???


 

11 KOMENTARZE

  1. Przepraszam bardzo – to po cholerę robić granulat chmielu skoro można dać szyszkę? Po cholerę dawać enzymy do Brut IPA? czy to juz Europa 2 prędkości? Nota bene – kiedy te cholerne 100 pytań do Kopyra? Ile można czekać na odpowiedź? Jeśli pół roku to ja dziękuję – unsub i przenoszę sie na inny blog

  2. Tomku, prośba o apel do sklepów piwnych, aby w każdym szanującym się sklepie można było kupić kratkę-nosidełko do piwa. Mamy świetne piwa, ale mała logistyka wokół kraftu kuleje. Butelki niezwrotne, nosidełek ze świecą szukać, tyle że szkło jest dostępne.

  3. Po pierwsze browar Grodzisk to tak naprawdę nowa piwowarnia wiec dlaczego musi trzymać się kurczowo tradycji? Po drugie nie produkują piwa grodziskiego tylko piwo z Grodziska. Po trzecie 3% piwu za 5 zł nie wróże przyszłości, większość spróbuję jako ciekawostkę i koniec, a chyba nie o to chodzi. BG powinien jak PU mieć tradycyjną niewielką linię na prawilnego referencyjnego godzisza i linię dużą masową i nie bawić się w jakieś drogie wędzenie tylko dodać aromat, ładna tradycyjna butelka 0,5l(obecna jest paskudna, a etykieta wręcz zniechęca) i puścić to do 3zł w detalu. I wtedy BG mogłyby być polskim PU. Innej drogi nie widzę dla nich. A jak ktoś będzie miał ochotę na tradycyjne grodziskie to w przybrowarnym lokalu wypiję tak jak Pilźnie.

      • Zgadzam się, że piwem wędzonym świata się nie podbije. Chodzi mi tu bardziej o pewną nazwijmy to flagowość. W piwowarstwie rachunek ekonomiczny też musi się zgadzać i Grodzisk/Fortuna muszą mieć jakiś pomysł na to piwo. Aby stało się wg mnie szerzej dostępne bardziej rozpoznawalne itp. Czy nie było by fajnie jakby kolarze na mecie TdP świętowali zwycięstwo właśnie polskim szampanem? Może tedy droga. No nie wiem niech luzie myślą ich cyrk ich małpy. Na razie słabo to jakoś wypada.

Dodaj komentarz